Hollandse Eenheid!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ennio komt aan...

2 posters

Go down

Ennio komt aan... Empty Ennio komt aan...

Post by Ennio Sun 9 Oct 2016 - 13:54

Ennio had een briefje gekregen waar opstond dat er een meeting ging zijn van HE en zijn volgelingen/sympathisanten. Hij volgt de route naar het gebouw van de meeting. Ik hoop dat het deze keer wat makkelijker te vinden is dan die kapel van vorige keer... Mompelt hij terwijl hij verder wandelt.

Als hij aankomt bij het gebouw ziet hij iemand bij de poort staan die vriendelijk naar hem groet en zegt Bent u hier ook voor de meeting? Ennio kan niet goed zien wie de persoon is, al komt de stem hem bekent voor. Ja, ik had de gegevens gekregen voor de bijeenkomst en er werd gezegd, dat als ik interesse had, ik zeker eens moest langskomen.

Ennio

Posts : 13
Join date : 2016-10-09

Back to top Go down

Ennio komt aan... Empty Re: Ennio komt aan...

Post by Kimahri Sun 9 Oct 2016 - 14:51

Nog even genietend van een goed glaasje leek het toch wat drukker te worden bij de poort ....
Men glas zet ik snel neer en toch met enige nieuwsgierigheid trek ik snel richting de nieuwe bezoeker die ik toch snel kan thuis brengen.

Goed dat je er bent Ennio ...De weg goed gevonden vraag ik aan de man als ik de weg vrijmaakte ...
Kimahri
Kimahri
Admin

Posts : 1126
Join date : 2015-08-05

Back to top Go down

Ennio komt aan... Empty Re: Ennio komt aan...

Post by Ennio Sun 9 Oct 2016 - 17:25

Ennio ziet dat het Kimahri is die aan de poort staat en lacht Ahn Kim...Ja zenneh, da viel wel mee omdat hij blij is da Kim hem opwachtte vergeet hij beschaafd te spreken en slaat over naar zijn vlaams dialect.

Dus, wat zijn de plannen voor de meeting vandaag? Wat wordt er zoals gedaan, standpunten? ...achteraf gaan we er toch één drinken in de Kastelyn of in de Black Woman?

Ennio

Posts : 13
Join date : 2016-10-09

Back to top Go down

Ennio komt aan... Empty Re: Ennio komt aan...

Post by Kimahri Mon 10 Oct 2016 - 0:14

Even komt er een lach bij me op als ik de heer hoor spreken .. heerlijk vlaams ....

Ahn Kim...Ja zenneh, da viel wel mee
Dus, wat zijn de plannen voor de meeting vandaag? Wat wordt er zoals gedaan, standpunten? ...achteraf gaan we er toch één drinken in de Kastelyn of in de Black Woman?


Dat drinken zeker en vast .. lach ik naar ennio ... kom gerust binnen en zeg even gedag tegen iedereen .... men is soms erg stil maar ik vermoed dat men zo zoekt naar men geheime verstop plek van de wijn .....
Kimahri
Kimahri
Admin

Posts : 1126
Join date : 2015-08-05

Back to top Go down

Ennio komt aan... Empty Re: Ennio komt aan...

Post by Guest Mon 10 Oct 2016 - 14:53

Roderick was aan het rondsluipen door het gebouw, opzoek naar de beroemde/beruchte geheime wijnvoorraad. Wanneer hij langs de hoofdingang sluipt hoort hij Kim praten.
men is soms erg stil maar ik vermoed dat men zo zoekt naar men geheime verstop plek van de wijn .....
Roderick schrikt zich kapot en loopt op de heren af. Ahh goede middag heren. Mooi weer, is het niet?
Zet hij zo onschuldig als hij maar kan.

Guest
Guest


Back to top Go down

Ennio komt aan... Empty Re: Ennio komt aan...

Post by Ennio Mon 10 Oct 2016 - 20:19

Ennio ziet Roderick afkomen en kijkt direct een beetje bezorgt. How...Roderick, toch niet ziek? ge ziet zo bleek? Zijn bezorgtheid gaat direct over wanneer hij Rodericks stem hoort Ahh goede middag heren. Mooi weer, is het niet?

Ennio lacht Jazeker, de zon schijnt maar het is wel wat frisjes. Maar dit doet mij denken aan een ochtend in de Alpen. Mooi weer is het dus zeker.
Komt u ook straks nog een gerstennat, geuze of een goed glas wijn drinken?
Hij knipoogt naar Roderick.

Verder enig idee of er nog bekende gezichten zullen zijn? Hij kijkt nieuwsgierig naar beide personen als hij deze vraag stelt.

Ennio

Posts : 13
Join date : 2016-10-09

Back to top Go down

Ennio komt aan... Empty Re: Ennio komt aan...

Post by Kimahri Wed 12 Oct 2016 - 2:13

Kimahri volgde even het gesprek gaande tussen beide heren en hield zich wat afzijdig tot hij de laatste woorden van ennio hoorde.

Verder enig idee of er nog bekende gezichten zullen zijn?

Bekend of berucht beste ennio .... even lachte ik naar de heer en men broer rick naast me.
Maar laten we hier niet blijven staan en ons naar de wat warme kantoren begeven.
Kimahri
Kimahri
Admin

Posts : 1126
Join date : 2015-08-05

Back to top Go down

Ennio komt aan... Empty Re: Ennio komt aan...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum